مقالات

کولر گازی یا اسپلیت حاره ای چیست؟

کولرگازی حاره ای چیست

کولر گازی و اسپلیت حاره ای چیست؟

یکی از بهترین و برترین نوع از کولر گازی هایی هستند که طول عمر بسیار بالایی دارند. و در صورت تمیز نگه داشتن و تعمیر اصولی از جانب خرید کننده چندین سال متوالی نیاز شما را برطرف کرده و شما دیگر هوا گرم داخل ساختمان را احساس نخواهید کرد.

در ادامه مطلب ها در دماکده توضیحات کوتاهی در مورد کولر گازی حاره ای و اسپلیت بصورت جداگانه گفته میشود که شما میتوانید آن را به خوبی و با دقت بسیار مطالعه کنید.

کولر گازی حاره ای چیست؟

با گرم ترشدن هوا و رسیدن به فصل تابستان باید از سیستم های سرمایشی مناسبی که تهویه مطبوع و قدرت سرمایش بسیار بالا دارند استفاده کرد. کولر ها دارای انواع مختلق و متنوعی هستند که هر کدام در مناطق به خصوصی عملکرد های متنوعی داشته باشند اگر چه کلمه حاره ای برای بسیاری از افراد نا آشنا باشد اما این کولر گازی یکی از رایجترین مدل هاست که برای استفاده در مناطق فوق العاده گرم و گرمسیر استفاده میشود.

اسپلیت حاره ای چیست؟

اسپلیت ها اصطلاحا در لغت به معنای دو تکه هستند. این دو تکه ها شامل اسپلیت خنک کننده و گرم نگهدارنده میباشد. لازم به ذکر است که این اسپلیت ها در اصل دارای دو قسمت کاملا مهم (یونیت داخلی و یونیت خارجی) است که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است.

در ادامه مطالب در بازرگانی دماکده میتوانید مزایا این اسپلیت ها را مطالعه کنید و هر کدام از آن ها را مورد بحث و بررسی قرار

دهید.

مزایا کولر گازی حاره ای و اسپلیت

مزایا کولرگازی حاره ای

  • نوع بسیار قوی کمپرسور
  • طول عمر بسیار بالا
  • در آب و هوای معتدل هم قابل استفاده هستند
  • نوع کمپرسورهایی که در ساخت این کولرها به کار میرود هم مهم و قابل اهمیت است

مزایا اسپلیت حاره ای

  • قدرت بالا
  • صرفه جویی ور مصرف همزمان آب و برق
  • اِشغال فضای کمتر
  • هزینه تعمیر و نگهداری پایین
  • داشتن فیلتر هوا

جمع بندی

پس شما برای اینکه انتخاب آگاهاانه ای در خرید خود داشته باشید میتوانید اول ویژگی ها و تو ضیحات هر کدام را بصورت دقیق مطالعه کنید و انتخاب خود را دقیق تر  و راحتتر انجام بدهید و با در نظر گرفتن فضای مناسب و در منطقه مناسب کولر خود را تهیه کنید.

سخن پایانی

ما در مجموعه دماکده مطالب کلیدی و مهمی را در مورد کولرگازی و اسپلیت حاره ای قرار داده ایم که برای شما قابل مطالعه است. همچنین شما میتوانید با انتخاب کاملا آگاهانه خرید مناسبی از بازرگانی دماکده نیز داشته باشید.

در این مقاله با کولر گازی و اسپلیت حاره ای آشنا شدیم همچنین امیدواریم این متن برای شما کامل باشد و ما این مطالب را به طور درستی ارائه کرده باشیم.

برای کسب اطلاعات مفیدتر و بیشتر میتوانید با شماره تماس  09131615848  مهندس ایازی تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *