مقالات

علت بالا و پایین رفتن فشار پکیج چیست؟

علت بالا و پایین رفتن فشار پکیج

علت بالا و پایین رفتن فشار پکیج

یکی از اصلی ترین و مهمترین علت اصلی بالا و پایین رفتن فشار پکیج خرابی منابع انبساط منبع است در مرحله اول باید منبع انبساط را با فشردن چک کنید و در صورت نداشتن باد کافی با تلمبه باد را به منبع تزریق نمایید. در این مقاله در بازرگانی دماکده به توضیح درباره اینکه علت بالا و پایین رفتن فشار پکیج چیست توضیح دادیم.

علت کم شدن فشار پکیج

  1. ریزش کردن اب از رادیاتور یکی از علل های افت فشار پکیج است. پس در ابتدا تک به تک رادیاتور هارا به همراه خود پکیج را مورد بررسی قرار دهید که آب ندهد.
  2. اگر در این مورد مشکلی وجود نداشت باید در مرحله بعد باید دودکش آن را بررسی کنید و اگر عیب از دودکش بود باید سریعا آنرا تعمیر کنید.

علت بالا رفتن فشار پکیج

  1. بالارفتن فشار پکیج را به دو دسته کاملا مهم و ضروری تقسیم میکنیم.
  2. زمانی که شعله روشن میشود فشار بالا میرود.
  3. مواقعی که شعله خاموش میشود فشار خود به خود بالا میرود پس باید پکیج را از برق کشیو ک مشکل را بررسی کرد.

در ادامه این مقاله در بازرگانی دماکده میتوانید خطرات بالا رفتن و پایین رفتن فشار پکیج را مورد بررسی قرار بدهید و مطالعه کنید.

خطرات بالا و پایین رفتن فشار پکیج

  1. خرابی یا باز بودن شیر پرکن
  2. خرابی قطعی شیر اطمینان
  3. خرابی منبع انبساط
  4. خطرات پایین آمدن فشار پکیج
  5. خراب شدن مبدل حرارتی
  6. نشتی در مدار سیستم
  7. مشکل‌ جدی در اتصالات پکیج

چرا فشار پکیج بالا میرود؟

تمامی سیستم های گرمایشی مدار بسته به دلیل داشتن آب در مدار و با توجه به خاصیت ترمودنامیکی آب که افزایش پیدا کردن آب حجم آن بیشتر میشود افزایش پیدا میکند و باعث بالا رفتن فشار پکیج ها میشود.

چرا فشار پکیج پایین میرود؟

افت فشار در پکیج ها به دلایلی مختلفی ارتباط دارد برخی مواقع میتوانیه به راحتی این مسئله را حل کنید. اما در برخی از موارد نیاز دارید تا یک فرد کاملا متخصص دستگاه شما را بررسی کند و مشکل را بیابد این بخش جمع بندی خیلی خوب نوشتی، که یکی از مهمترین دلایل افت فشار نشتی در پکیج ها است.

سخن پایانی

در این مقاله علت بالا و پایین رفتن فشار پکیج را مورد بحث و بررسی قرار دادیم اگر چه شما با این مشکلات مواجه شدید سریعا با یک فرد متخصص در ارتباط باشید تا مشکلتان جدی نشود. ما در مجموعه بازرگانی دماکده قصد داشتیم به شما مطالبی در خصوص علت بالا و پایین رفتن فشار پکیج ها را ارائه کنیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد و درحل این مشکل به شما کمک کرده باشد.

برای کسب اطلاعات مفیدتر و بیشتر میتوانید با شماره تماس 09131615848 مهندس ایازی تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *