مقالات

تعیین درجه مناسب کولر گازی و اسپلیت در تابستان

تعیین درجه مناسب کولر گازی و اسپلیت در تابستان

تعیین درجه مناسب کولر گازی و اسپیلت در تابستان

همانطور که میدانیم در فصل تابستان و به علت گرمای زیاد استفاده از کولر گازی استفاده ی زیادی میشود اما در واقع استفاده از درجه ی مناسب برای کولر گازی بسیار حائز اهمیت است.در این مقاله در سایت بازرگانی دماکده به این موضوع میپردازیم.

به طور معمول دما ایده آل در تابستان و در طول روز حدود 24 و 25 درجه سلسیوس است. برای حفظ دمای ایده‌آل در تابستان باید به آفتاب گیر بودن، سایه‌ها، پرده‌ها و تعداد پنجره‌های خانه توجه شود و بهترین و مناسب‌ترین درجه بر این اساس تعیین گردد.

تنظیم بهترین دما و درجه مناسب کولرگازی در تابستان چه اهمیتی دارد؟

  • اگر خانه در حالت کلی یا اتاق خواب خیلی گرم یا سرد باشد، انسان به صورت ناخودآگاه احساس راحتی نمی‌کند. و همچنین، تاثیر مستقیمی روی کیفیت خواب خواهد گذاشت که دیر خواب رفتن، عدم احساس راحتی در خواب و…را در هنگام خواب تجربه خواهیم کرد و مطمئنا بعد از بلندشدن از خواب نیز حالت سستی، خستگی و کسلی را خواهیم داشت.
  • از طرف دیگر سرمایش زیاد نیز برای بدن ضرر دارد و باعث بدن درد شده و با قاطی شدن فشارهای کاری و روانی، استرس نیز افزایش خواهد یافت و کلا کارایی کمتر خواهد شد.
  • تنظیم دمای کولرگازی علاوه بر موارد بالا روی بچه ها و حیوانات خانگی هم تاثیر دارد، بطوری که بچه‌های کوچک آرام و قرار نخواهند داشت.

مناسب‌ترین درجه دما برای کولر گازی در تابستان

همانطور که پیشتر گفته شد تعیین درجه بسته به محیط بیرون نیز دارد اما به طور معمول بهتر از بین 24 تا 28 درجه ی سانتی گراد باشد تا بهترین نتیجه را از هر لحاظ داشته باشید.

مناسب‌ترین درجه دما برای کولر گازی در تابستان (روز و شب)

در واقع درجه ی کولر گازی در روز و شب متفاوت است بهتر است در روز 24 تا 25 درجه باشد و در شب بین 25 تا 27 درجه ی سانتی گراد

امروز در بازرگانی دماکده به بررسی دمای کولر گازی در فصل تابستان پرداختیم که این موضوع به بهبود کیفیت زندگی ما کمک میکند همچنین متوجه شدیم که دما مناسب برای روز و شب در فصل تابستان برای استفاده از کولر گازی متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *