دسته‌بندی نشده

مناسب ترین کولر گازی برای شمال ایران

مناسب ترین کولر گازی برای شمال ایران

کولر گازی در هر منطقه ای با آب و هوای خوب و مختلفی مثل مناطق معتدل و بسیار مرطوبِ شمالی عملکرد بسیار خوب و مناسبی دارد و باعث تهویه و همچنین ایجاد سرمایش و گرمایش مناسبی میشود.

عملکرد یک کولر گازی مناسب به طوری است که با گرفتن رطوبت در مناطق بسیار مرطوب باعث کاهش بسیار زیاد رطوبت هوا میشود و به همن علت است که کولر های آبی به دلیل اینکه رطوبت زیادی ایجاد میکنند مناسب نیستند ما در این مقاله در بازرگانی دماکده به انتخاب صحیح یک کولر گازی مناسب برای شمال ایران میپردازیم تا انتهای این مقاله همراه دماکده باشید.

انواع کلاس آب و هوای کولر گازی

قبل از خریدن یک کولر گازی باید این نکته را در نظر داشته باشیم که کولر گازی ما برای چه نوع اب و هوایی مناسب است اما نکته ای که وجود دارد این است که نوع کلاس آب و هوای کولر گازی ما چیست؟ در واقع نوع کلاس اب و هوای هر کولر گازی روی برچسب آن کولر نوشته شده است که هر کدام از انها دارای یک ظرفیت متفاوتی هستند  در ادامه به انواع کلاس آب و هوایی کولر گازی میپردازیم:

  • تیپ T1 : مناسب برای مناطق معتدل و مرطوب مثل(مناطق شمالی ایران)
  • تیپ T2 : مناسب برای مناطق سردسیر و کوهستانی(مناطق نواحی غربی ک شمال غربی)
  • تیپ T3 : مناسب برای مناطق خشک و گرمسیر(مناطق جنوب ایران)

چه نوع کولر گازی برای شمال ایران مناسب است؟

کولر گازی در مناطق با آب و هوای مختلف شبیه به مناطق معتدل و مرطوب به درستی و خوبی کار میکند و علاوه بر سرمایش عالی که دارد گرمایش هم ارائه میدهد.

عوامل موثر در انتخاب مناسب ترین کولر گازی برای شمال ایران

  • موتور مناسب کولرگازی
  • میزان مصرف انرژی کولرگازی
  • دارای گاز مبرد r410
  • کلاس بندی کولرگازی

ایا استفاده از کولر در شمال ایران خوب است؟

اولین و بهترین چیزی که در مورد استفاده از کولر گازی مناطق مرطوب شمال ایران مثل:گیلان،گلستان و مازندران این است که شکاف ها با تعدادی از لایه های فیلتری برای تصفیه مناسب هوا تجهیز شده است.

نتیجه

برای اطمینان ما از کار آمد بودن کولرگازی که خریداری کرده ایم بهتراست که به شرایط آب وهوایی منطقه مان توجه بسیاری داشته باشید و بر اساس آن نکته کولر گازی مشخص را خریداری کنید

کلاس آب و هوایی شما شامل سه کلاس مهم است: معتدل (T1)، سرد (T2)، تیپ (T3) است که روی برچسب فنی کولر ما نوشته شده پس با خواندن این مقاله نتیجه میگیریم که برای انتخاب بهترین نوع کولر گازی برای شمال ایران باید اول تیپ آب وهوایی را در نظر بگیریم و کولر گازی مناسب اب و هوای مناسب منطقه را تهیه کنیم.

برای اطلاع بیشتر و خرید کولر گازی میتوانید با شماره 09131615848 مهندس ایازی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *