مقالات

معرفی پکیج و انواع پکیج های دیواری و زمینی

پکیج چیست

پکیج چیست؟

پکیج ها ترکیبی از آبگرمکن ها موتورخانه ها هستند و نحوه عملکرد آنها به این صورت است که مثل یک آبگرمکن آب گرم مصرف مارا تامین و محیا میکنند . علاوه بر اینها پکیج ها میتوانند مثل یک موتور خانه بسیار کوچک به رادیاتور ها و یا سیستم های گرمایشی از کف وصل شوند و به گرمایش منزل کمک کنند. در این مقاله در بازرگانی دماکده به توضیح درباره اینکه پکیج چیست و انواع پکیج پرداختیم. پس با ما همراه باشید.

انواع پکیج ها چه هستند؟

انواع پکیج هارا میتوان با توجه به نوع مصرفی سوخت و تعداد مبدل شونده ها و همچنین طریقه عملکرد آن به مدل های مختلف زیادی دسته بندی کرد.

به عنوان یک مثال پکیج ها یا تک مبدل هستند با دو مبدل؛ که از پکیج های تک مبدل بیشتر در خانه کوچکتر با مصرف بسیار پایین استفاده کرد اما برای ساختمان های بزرگتر که به آب گرم بیشتری نیاز دارند از دو مبدل استفاده میکنند.

همچنین در این بین نوع عملکرد سیستم ها در احتراق پکیج ها با توجه به فن دار بودن یا فن دار نبودن دستگاه کاملا تفاوت دارد. با این همه ویژگی تمامی پکیج های موجود به دو دسته بزرگ پکیج های دیواری و پکیج های زمینی تقسیم بندی میشوند.

پکیج زمینی

پکیج های زمینی شباهت بسیار زیادی به موتورخانه ها دارند و در واقع میتوان بیان کرد که این وسیله پرکاربرد یک باکس کوچک شده از سیستم های موتورخانه ای است.

همانطور که از نام آنها پیداست این وسیله به منظور راه اندازی کردن بر روی زمین طراحی شده اندکه ابعاد بزرگتری دارند و بای از محل سکونت دور باشند.

پکیج دیواری

این نوع از پکیج ها ساده ترین مدل ها هستند که در اکثر از خانه های ما مورد استفاده مکرر هستند که بر روی دیوار ها نصب میشوند و صدای کمتری هم تولید میکنند. اندازه این پکیج ها به حدی کوچک است که در کابینت ها هم جا برای آنها پیدا شده و به راحتی مخفی میشود.

انواع پکیج از نظر سوخت مصرفی

  1. پکیج های گاز سوز(دیواری و زمینی)
  2. پکیج های گازوئیل سوز(زمینی)
  3. پکیج های دوگانه سوز(زمینی)
  4. پکیج برقی(زمینی و دیواری)
  5. پکیج سه گانه سوز برقی(زمینی)

شما میتوانید با توجه به موقعیت ساختمال محل سکونتتان یکی از پکیج هارا با توجه به سوخت آن تهیه کنید. در ادامه در بازرگانی دماکده به مهمترین مزایای پکیج ها اشاره ای میکنیم:

مزایا پکیج

  1. ابعاد بسیار جمع و جور
  2. هزینه پایین سوخت و تعمیر و نگهداری آن
  3. مدیریت کردن مصرف انرژی
  4. تامین آب گرم بسیار فوری

اگر بخواهیم خلاصه ای از مزایای بسیار مهم این پکیج ها به شما خلاصه ای بگوییم میتوانیم به مطالب زیر اشاره ای داشته باشیم:

  1. میتوانید دمای پکیج خود را به هر میزان که میخواهید تنظیم کنید.
  2. با خرید کردن و نصب دستگاه پکیج نه تنها گرم شدن اب مصرفی حتی میتوانید سیستم گرمایش هم داشته باشید.
  3. مصرف گاز و برق آن بسیار کم است.
  4. نصب و راه اندازی کردن آن بسیار پایین میباشد.

سخن پایانی

ما در مجموعه بازرگانی دماکده قصد داریم به بیان اینکه پکیج چیست اطلاعات بسیار مهمی را در مورد این دستگاه بسیار خوب قرار دهیم. تا شما با انتخاب آگاهانه بین پکیج متناسب با مصرف تان داشته باشید.

در این مقاله در فروشگاه دماکده با پکیج ها و انواع آنها آشنا شدیم امیدواریم مطالب مفیدی را ارائه کرده باشیم برای کسب اطلاعات مفیدتر و بیشتر میتوانید با شماره تماس  09131615848  مهندس ایازی تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *